Tips för lediga dagar?

Efter en tung början på semestern (många av er vet att jag har separerat) börjar jag landa på fötterna igen.

Först nu börjar jag fundera på vad jag ska göra av mina återstående semesterveckor. Jag har inte lust med några större planer men mottar gärna semestertips av enklare form.

Jag har hunnit igenom terapistädning och vanlig semsterslapping och skulle vilja göra något som jag inte brukar.

Så, vad gör man egentligen när man har tid att spendera men inte vill boka upp sig i förväg?

För att få så många bra idéer som möjligt gör jag något jag aldrig brukar, en öppen lista att besvaras av vänner och skicka vidare till fler, en sådan där jag nästan aldrig besvarar själv.

1. Vilka udda utflyktsmål skulle du rekommendera?

2. Vad är ditt roligaste semesterminne?

3. Tips att göra en regnig dag?

4. Tips att göra en solig dag när man redan tröttnat på att sola?

5. Om du skulle lära dig något nytt, vad skulle det vara?

6. Bästa hängmatteboken (som inte är utgiven i år, tror att jag redan plöjt igenom hela pocketlagret på bokaffärerna.)

7. Vad skulle du vilja bjuda på för mat som inte varenda sommarbilaga redan skyltar med?

8. Vad borde jag göra nu när jag har tid och lust?

2 responses to “Tips för lediga dagar?

  1. På sista frågan svarar jag: besvara min utmaning!

    /Trevlig sommar/T

  2. Tack för utmaningen! *S

    Det kommer antagligen ett svar någon dag i veckan.

Kommentera

