Joggingskor på hjul

Så är rullväskan packad med hårfön och joggingskor för ett par dagars frånvaro igen. Denna gång är det styrelskurs med folkhögskolorna och destinationen är Fristad.

Det är ett ganska nytt sammanhang för mig och det ska bli intressant och se vad jag får med mig därifrån.

Under tiden är barnen hos sina respektive pappor och även katten är utflugen, så när jag kommer hem borde lägenheten se ungefär likadan ut som när jag åkte – det är lite stilla vardagslyx att njuta av.

Kommentera

