In your face – eller nå´t.

Jag har gått omkring med ett leende inuti ända sedan jag bokade in Grebbestad och hummer nästa helg.

Det där med havet på hösten känns jäkligt lockande – nästan mer än en resa till värmen. Är det inte konstigt? Nu går det ju inte riktigt att jämföra, men ändå.

Jag gillar hösten. Färgerna, soffmys med te och ljus och promenader ute i klar luft. Nu har ju den där klara luften inte varit allstädes närvarande och min trötthet har varit påtaglig. Men trots det är den tidiga hösten den årstid jag gillar mest.

Vintern däremot skulle jag gärna byta bort mot en solnedgång i värmen. Varje gång.

Kommentera

