Bloggtips

Jag brukar inte använda min blogg till att höja högerorienterade debattörer till skyarna, men måste göra ett undantag och tipsa om en riktigt bra blogg: Dominika Peczynski.

Rak, kul och uppfriskande.

Ett annat bloggtips är det nya initiativet barstol.nu – jag håller ögonen på den.

6 responses to “Bloggtips

  1. bra att du uppmärksammar hennes blogg, fler sådana behövs verkligen och är sköna kontraster till fjortisarnas modebloggar!

  2. Tycker hon är en skön kontrast till de flesta bloggar.

    Dessutom fick jag ju lite extra besökare eftersom hon länkade till mig, tackar! *S

  3. Motherbitch blogg är ..ja
    den berör rejält kan jag säga…

  4. Hej mitt namn är Marielle, jag kontaktar er för att vi är 5 tjejer som har precis startat ett UF. Vi gör egendesignade tryck på t-shirts för män i olika åldrar såklart kan tjejer också ha de här snygga teesen, de är i Svensk hip-hop stil vilket gör oss unika för det är inte många inriktar sig på just den stilen.
    Gå gärna in på vår HEMSIDA; http://www.wannabees.se

    Mvh: Wannabees UF , Marielle, Sophie, Maria, Petra; Jenny.

Kommentera

