Vampyrfilmsglädje eller tung thriller?

Jag är ju vampyrfilmsfantast så jag kommer att se ”låt den rätte komma in”. Kanske blir det redan i helgen.

Jag har läst boken och tyckte att den var helt ok, men trots att filmen fått lysande kritik har jag inte samma lyckliga vampyrfilmslängtan över den här filmen som jag brukar ha.

Jag älskar ju blodiga, snygga och sinnliga vampyrfilmer med mycket våld och övernaturliga inslag. Sådant gör mig lycklig.

Här förväntar jag mig snarare en mer välgjord dramathriller om utanförskap men med en krypande obehagskänsla. Jag vet inte riktigt om jag har lust med det…

2 responses to “Vampyrfilmsglädje eller tung thriller?

  1. Har du sett filmen än då? Annars är det ett tips från mig att göra det, jag tyckte att den var vacker, välgjord och lagomt lågmäld.

  2. Nej jag har inte gjort det ännu. Vill ju ha blodigt och våldsamt *S* Men jag ska se den, kanske nästa gång jag har en helg utan barn.

Kommentera

