Vuxensöndag med magisk Dylan

Idag har jag vuxensöndag. Inga lagade mål eller dagsutflykter. Jag, kaffe, nutrilett och filmen ”I´m not there”.

Filmen är fantstisk. Magisk vuxensaga som imponerar. Vacker, sval och skitig om vartannat. Och musiken får liv. Blir till något annat för mig än vad den tidigare varit. Filmen tappar lite av magin en stund innan slutet men återhämtar sig och är en av de mest sköna filmer jag sett.

Egentligen borde jag ägna resten av min söndag åt något vettigt som att använda datorn och skriva min fredagskrönika till Karlskoga Kuriren. Men det blir mer film istället – tjejstund med J och Sex and the city.

2 responses to “Vuxensöndag med magisk Dylan

  1. strunta i det där nutrilett tramset och ta en bulle i stället!!

  2. *s* jo – jag har lite för lätt för det. Kanske inte just bullar men annat.

Kommentera

