Peace & Love 2009

Under dagens möten fick jag ett uppmuntrande sms från vännen Kia – listan med banden till årets Peace and Love har börjat komma.

Vi har redan bestämt att vi åker. Så här långt är det klart att namn som Henry Rollins, Thåström, Moneybrother, Frida Hyvönen och Turbonegro kommer att besöka Borlänge. Och så jag, Sussi och Kia då.

22 Juni till 27 Juni i Borlänge. Jag längtar!!!

(Så ni vet kära familj: ni kan inte boka in gemensamma semesterveckan just de datumen och jag har härmed förvarnat i galet god tid *S.)

2 responses to “Peace & Love 2009

  1. För en tid sedan var min gode vän Sussie med på ett program på teve där hon fick hjälp med sin dator. Såg du? I alla fall så visade de lite bilder från Sussie och lyckades liksom zooma en bild på henne och Kia utanför tältet på peace and love. De såg så roliga ut på just det kortet och hela svenska folket fick se! 🙂 JAg surade lite för att jag missade årets pga graviditet. Sex pistols!! Men hur kul kan det va att gå på festival smäll gravid, varm, svettig och inte få varken ta en cigg eller en öl??!!

  2. Kia var ju i samma fas förra året – nu ser hon fram emot att inte vara det *S*

Kommentera

