Kan Facebooksurfning göra Örebro bättre?

Nu har jag skapat ett nytt diskussionsforum på Facebook: ”Vad tycker du?”.

Tanken är att alla ni örebroare som hänger där dagarna i ända enkelt ska kunna skicka förslag på saker som borde kunna göras bättre eller starta diskussion kring olika ämnen.

Alla går ni runt med undringar – litet som stort – om varför politikerna inte gör si eller så eller har synpunkter på hur något borde vara istället: Sluta släpa på det och dela med er istället!

Vem vet, kanske blir det ett förslag i kommunfullmäktige lite senare. =)

För er som inte finns på Facebook kan jag tipsa om hemsidan: ”Vad tycker du?”.

3 responses to “Kan Facebooksurfning göra Örebro bättre?

  1. Vaddå hänger där dagarna i ända??? Jag känner mig påhoppad 😉

  2. *S* det var faktiskt andra jag hade i åtanke – men om du känner dig påhoppad…

    Nej skämt åsido – många är ju ändå där så det kanske är lätt att slänga in någon fråga på gruppen ibland just då när man får en strålande idé eller blir ilsk över något.

  3. jag ska klura lite och sedan nyttja chansen!

Kommentera

