Föredetta fruars klubb eller en date med Wincott

Ni kanske minns att jag här om dagen bloggade om min frikortslista. Nummer två på denna lista var den amerikanska kultskådisen Michael Wincott.

Som av en händelse får jag idag veta av min (numera) f.d. ”fru” Jenny att denne, samma Michael Wincott var på hennes jobb för ett tag sedan i samband med Stockholm filmfestival.

Och hon som kallat mig sin fru hade alltså ingen aning om att denne man var min mr dreamy – hur fasen kan hon ha missat det!!!

Tolv år av total blindhet?

Hon får alltså inte kalla sig min fru längre – inte förrän hon fixat en ny date med denne man. Han ska tydligen vara en del i landet framåt i tiden eftersom han håller på och skriver en svensk film med Rafael Edholm (f.d. frugans frikort) och dessutom ska spela en av huvudrollerna.

Så nu är det upp till bevis om vi ska bli sams – hon är för fasen restaurangchef på ett företag inom Stureplansgruppen. 😉

4 responses to “Föredetta fruars klubb eller en date med Wincott

  1. Gör inte ”en ross” bara 🙂

  2. Jaha så du menar att jag måste utnyttja min position för att hänga på inneklubbar se till att vi träffar på Wincott och Rafael Edholm för att få tillbaka dig. Hmmmmmm

    TAGET det är ju en skitbra deal!!!! 🙂

  3. Eller hur *asg

Kommentera

