Friggs eller Frejas dag?

Ensam hemma några dagar igen när båda barnen är hos sina respektive fäder. Jag har inget emot ensamheten som sådan – men det suger när barnen är borta.

Snorandet har inte gett med sig men febern har gett upp så ikväll tänkte jag slå klackarna i taket med tant Lenis. Jag kommer att vara absolutley smashing med min fnasigt söndersnutna näsa och mitt vinterglåmiga ansikte.

Men först tvätt, tvätt, tvätt, mathandling, lite mer flyttröj och ett tappert försök att få bort det mesta av katthåren som flyger runt i hela lägenheten.

Kommentera

