Jag håller mig till dansen

ullislenis3Ikväll blev det en så´n där underbar utekväll när man bara dansar och dansar och dansar tills man nästan är i trance.

Men jag som hade haft lite lust att flörta innan jag gick ut kom snabbt på andra tankar. Folk är verkligen inte kloka där ute. Jag menar det. Om man skulle återge en del av det som ska föreställa raggningsrepliker skulle ni inte tro mig.

3 responses to “Jag håller mig till dansen

  1. Jäklar vilken brutta, det hade inte varit svårflirtat .Jättesnygg

  2. snälla! avslöja någon raggningsreplik.

  3. Moster: Tack =)

    Gunnel: En man smyger upp bredvid mig utan att jag har växlat ett ord med honom innan och säger: ”Enda anledningen till att du är här utan man är för att du inte träffat mig förut” varpå jag ganska isigt bad mannen ifråga att ta bort sin arm från mina axlar. ”Gillar du tjejer?” Blev hans nästa kommentar. Den ordväxlingen blev inte vacker helt enkelt, men han lommade iväg till slut. Det var mer i den stilen. Så B så B…

Kommentera

