Småsjuk och rastlös

Några dagar kvar på ledigheten och jag börjar bli rastlös. Har en del att göra de här sista dagarna och tur är väl det, men jag är rädd att förkylningen börjar fastna i bihålorna.

Och eftersom jag inte är helt kry ännu så saknas den energi som jag skulle behöva för att göra över med min växande rastlöshet. Men jag hoppas ändå skrapa ihop tillräckligt mycket så att det räcker till lite effektiv röj- och rensaktivitet här hemma.  

Sedan ska jag ska till yngsta syster yster på spelkväll.

Kommentera

