Min fantastiska familj!

skridskor11Idag var det skräpslängardag. Pappa kör och syster Anna och brorsan Niklas har tillsammans med min stora son Simon burit och burit och burit. Nu är det största hyrsläpet fyllt till bredden och på väg till tippen för att tömmas.

Samtidigt har de yngre barnen en underbar vinterdag och åker skridskor med lillasyster Elin och hennes Johan.

Jag är så otroligt tacksam för min fantastiska stora familj. Jag älskar den precis så som den är med alla skavanker, besserwissrar, bus och skratt som tar plats.

Hur gör alla andra som inte har en obegränsad mängd av hjälpsamma släktingar omkring sig? Jag hade i alla fall inte fixat det här på egen hand. Tack!

One response to “Min fantastiska familj!

  1. Man har en mängd hjälpsamma kompisar förhoppningsvis…:)

Kommentera

