Restless

Det finns saker framför mig som jag ser fram emot och laddar inför: packning, flytt, massor av jobb, valrörelse. Har blivit frisk och känner att orken är tillbaks. Energin samlas inför det som komma skall, men ännu är det inget som kräver att jag  fokuserar med allt jag har.

Så istället för att fokusera innebär det att jag släpar runt på massa otålig och jobbig rastlöshet samtidigt som smådjävlarna frodas gott på mina axlar. Antar att det sunda och praktiska alternativet är att sätta igång med joggandet igen – se till att bli rejält svettig och trött. Annars lär det mest bli trams här ett tag till.

Kvällens soundtrack är Alice in Chains ”Dirt” eller vad som helst med Rage against the machine.

Kommentera

