Twitter, men varför?

Försöker klura ut det där ”Twitter”. Efter uppmaningar från högre ort om att registrera mig gjorde jag förstås det.

Men nu undrar jag – vad ska det vara till för?

Spotify idag hoppar mellan Millencolin ”Ray”, Takida ”The Dread” och Amy Winehouse ”vad som helst”.

3 responses to “Twitter, men varför?

  1. Twitter är en så kallad mikroblogg, fungerar nästan exakt som facebooks ”vad gör jag just nu”. Ganska onödigt om man inte måste ha absolut koll på allt och alla hela tiden… men det kanske man måste.

  2. Mikrobloggandet förstod jag, jag förstod bara inte varför? Facbook har ju ialla fall några funktioner till även om det inte är mycket *S*

  3. Pingback: Partiet says jump and I jump! « Alesia Goncharik

Kommentera

