Gör det med själ eller inte alls

Ska man pröva något så ska man göra det ordentligt, är min devis. Det innebär inte att jag grottar i detaljer – sådant är andra betydligt bättre på. Men jag vill göra det med själ.

Med den utgångspunkten har jag nu (trots min något ljumma inställning till Twitter) lyckats koppla min blogg till uppdateringarna inne i Twitter. Det innebär att mina 33 stackars ”followers” ser när jag skrivit ett inlägg på bloggen.

Förhoppningsvis börjar min hjärna så sakteliga sluta mosa så att det också kommer några intressanta inlägg härifrån, inte bara trams. Inspirerad av Gunnels kommentar ska jag då försöka ta ut de politiska svängarna lite mer.

Kommentera

