Flytta hem

Nu är det precis en vecka kvar tills jag flyttar. Det var länge sedan som jag längtade så mycket efter något.

Under de senaste fyra åren har jag bott i en lägenhet som jag inte gillar i ett område där jag aldrig ville bo – det är inte kul. Att få komma till en nyrenoverad lägenhet på centrala söder där jag känner mig hemma är däremot underbart.

Mindre underbart är däremot jobbet innan flytt.  Och min egen förundran över hur många skräpsäckar med kläder och skor som man egentligen kan få ihop efter tre personer.

2 responses to “Flytta hem

  1. jag gillar inte heller detta område så värst…

  2. men ni lear ju oxå annat =) Jag har letat annat hela tiden, så fyra år tog det… *S*

Kommentera

