En makalöst vacker låt

Jag är antagligen väldigt sen med att ha hört den för första gången och kanske har det med den där ”dagen efter känslan” att göra – men det här är nog en av de vackraste låtar jag hört.

”Om du lämnade mig nu” med Lars Winnerbäck och Miss Li.

7 responses to “En makalöst vacker låt

  1. Ja, den är bra. Men är det inte Melissa Horn han sjunger den med?

  2. Jag har ingen aning, det stod Miss Li på Spotify.

  3. Ser nu att Melissa Horn och Winneräck har gjort en annan låt ihop. Och rösten stämmer inte med den förra så jag gissar att Miss Li är rätt. =)

  4. ahhh Winnerbäckexperten träder in *host o harkel*
    detta e Miss Lee men det finns en till gruvligt vacker låt med Melissa Horn: ”Som jag hade sig förrut”

  5. Å glöm inte den allra ”bästaste” the love song that makes all other love songs run : För dig

  6. Låten drabbade mig nog lite extra igår av olika skäl, men jag tycker att den är jäkligt vacker. Inte minst med Miss Li:s speciella röst, lite skitig så där.

    Dom andra två är oxå bra! men inte lika vackra *S*

  7. Aaaah! Just det ja, blandade ihop låtarna. Pretty good stuff, anyhow.

Kommentera

