Hemflyttad

Nu är flytten gjord och sakerna på plats. Det känns helt enkelt riktigt bra! Eller som dottern sa: ”det är som lördag varje dag – mysigt”.

Fortfarande utan internet hemmavid så bloggandet fortsätter att vara sporadiskt ett tag framöver.

8 responses to “Hemflyttad

  1. Jag behöver en akut facebook kurs!!! Jag fattar officiellt INGENTING där 😉

  2. Anna, själv skiter jag i facebook för jag fattar absolut ingenting. Och läsa innantill kan jag tydligen inte heller och framför allt inte på engelska. (känns ungefär som att fylla i en blankett från försäkringskassan eller läsa brev om pensionen)

  3. Anna: Haha, det är ju du som är datorfreaket, inte jag. Men lite fattar jag med facebook, hjälper gärna till så fort du slutar maginfluensa 😉

    Kia: *s jo, kanske. Hoppas du mår bättre så du kan komma förbi ngn dag =)

  4. det ska petas på varandra hit o dit o vräkas runt *förvirrat datafreak*

  5. Man måste inte sånt. Själv raderade jag över 200 requests och sådant för inte så länge sedan. *S* Det jag tycker är roligast med facebook är vännerna och chatten. (Det innebär att de man har som vänner syns på chatten när de är inloggade.) Men många verkar skicka runt massa olika gåvor och sånt.

    Det man har mest ”nytta” av är att det går att göra grupper för olika saker och snabbt kunna nå ut med information som kommer som meddelanden i inkorgen samt skapa diskussionsforum för det och detta på ett ställe där ”alla” ändå ”hänger”. Statusfältet går ju oxå att använda på olika sätt.

  6. kurs med andra ord i veckan/helgen 😉

  7. Det som jag upptäckt med Facebok är att ha koll på vad mina ungar ska göra o planera. Det som dom inte alltid berättar finns att läsa på Facebok .
    Barnen är ju inte så små förstås, den yngsta fyller 30 i år.
    Sen är grupperna lysande,man får direkt info om vad som är på gång….

  8. Gunnel: Exakt =) även om jag nog får ta mig till ngt annat community för att ha koll på mina ungar…

Kommentera

