Mjuklandning – eller inte

Jag vet att det varit jäkligt mycket tjat om min flytt här på bloggen och annorstädes. Men det HAR upptagit den större delen av min uppmärksamhet de senaste veckorna. (Och en hel del även innan det.)

Som vanligt när jag är mitt inne i något som kräver min fulla närvaro så blir jag lätt manisk, med mindre sovtimmar och ett överskott av energi. Glatt speedad har nog varit mitt signum ett tag.

Idag är jag på väg att landa. Med dopaminet på nedgång innebär det att jag känner mig riktigt låg. Vet att jag funkar så och att det jämnar ut sig på några dagar. Men ändå.

Ha lite överseende please – kärleksfulla tillrop mottages tacksamt 😉

2 responses to “Mjuklandning – eller inte

  1. Tänk Peace and love i sommar, en kall öl eller ett glas rött utanför bussen och bra musik!! Ser framemot att se ditt nya hem!

  2. Kia: Jaaa! Det blir liksom lite ljusare med en gång =)

Kommentera

