Jaaaa! I sommar blir det Mötley Crue

Nu har jag bokat biljetten till Peace and Love festivalen!!!

Förutom redan tidigare kända bokade artister så som Thåström och Henry Rollins så släpptes idag att Mötley Crue gör sin enda sverige spelning med alla orginalmedlemmar.

Om ni visste hur många bilder av dem som suttit på mina flickrumsväggar.

7 responses to “Jaaaa! I sommar blir det Mötley Crue

  1. Jag vet vad du kan få =)
    Du kan få bjuda med mig ;P

  2. Inte när vi skall till Danmark va?
    Vad alla än gör så glöm inte att det är Alexandra idag!!!!!!!!!!
    Man kan ju iallafall säga grattis när man har namsdag.

  3. Mötley Crue! Jag som trodde dom var borta för länge sen. Ett band som nästan förstört en mor-son-relation. Tillsammans med ett antal andra bokstavskombinerade band. AC/DC ? eller ADHD ? För att inte tala om Kizz-det var då eländet började ……

  4. Ingela: Nej, jag sa ifrån tidigt vilken vecka ni inte fick boka danmark =)

    Gunnel: HA! ett band som nog förtört mer än så, inte ens särkilt bra men jäkla mycket nostalgi *S*

    Lillebror: Ska du med på tjejveckan 😉 bara massa morsor och du? *S*

  5. haha, jag kan gömma mig, bara jag får se mötley crüe 😛

  6. Jag läser just nu The Dirt (förmodligen sist av alla), och börjar så smått undra hur de där snubbarna fortfarande kan vara vid liv.

  7. Matte: jag har inte läst den ännu, så sist är du inte. Tänkte dock göra det innan sommarn *S*

    Hoppas det är bra förrästen! och varför finns du inte på facebook – hallå!

Kommentera

