Daniel och Victoria

Kan inte för mitt liv förstå hypen kring ett kungahusbröllop och har egentligen inte så mycket att säga om det mer än att kungahus är en mycket förlegad form av statsskick och det vore ju trevligt om människor som gillar varandra kan få gifta sig utan regeringens tillstånd.

Tipsar glatt om Björn Sundins blogginlägg.

3 responses to “Daniel och Victoria

  1. Jag satt idag med mitt barnbarn 18 år och tittade på presskonferensen om det ”omyndiga” fästeparet. Barnbarnet undrade vad de arbetade med, när jag talade om att de kungliga inte skall ha några anställningar, utan vi ska betala all deras lyxtillvaro med vår skatt, blev hon så upprörd, hon trodde inte att hennes jämnåriga har förstått det. Reinfeldt tycker att man ska arbeta för sitt uppehälle…!
    Jag hoppas att nästa generation ändrar på detta vansinne.

  2. Vi behöver fler medlemmar i republikanska föreningen 😉

  3. jag har värvat ytterligare en medlem ikväll.,..

Kommentera

