IT-sociteten och partikongressen

Även om just bloggandet varit rätt sparsamt sista tiden så känner jag mig roat träffad av Telias ”IT-sociteten”.  Tänkte väl att jag skulle räknas in i sociteten någon gång i mitt liv *S.

Sista dagarna har det varit slutspurt med att få in motioner som ska hinna behandlas av socialdemokraterna i Örebro innan de skickas vidare till höstens partikongress, och jag finns med på ett par motioner som väl delvis är ett resultat av att jag är uppkopplad en del.

Har även efter en del funderande bestämt mig för att kandidera som ombud till kongressen. Det vore kul att åka och få prata för de motioner som jag varit med och tagit fram, men det är få platser och många otroligt duktiga partikamrater, så vi får väl se helt enkelt.

Kommentera

